Ugrás a fő tartalomra
Száraz Adrienn írása következik:



Egyszem lányként tartottam attól, hogy fogok kijönni a többiekkel, de mára már nyugodtan mondhatom, hogy jól elvagyok a többiekkel. A hétvégén kipihentük a fél napos utazást és kezdődtek az állásinterjúk. Én egy kis autószerelő műhelybe kerültem a Montajes Electri-Ramos-hoz. Három szakember van és egy titkárnő, mindannyian nagyon kedvesek és segítőkészek, csak egyikük tud angolul, vele szoktam beszélni és tőle kapom a feladatokat is. A többiekkel csak mutogatásból értjük egymást. Nagyon megtetszett az a nyugodtság, amivel dolgoznak, vannak jó zenék, amiket énekelek is, ha esetleg van valami kisebb baj azt megbeszélik, de soha nem kiabálnak egymással. Már a második hétre összeszoktam a kis csapattal. A gyakorlati helyemre busszal járok,10 perces az út hozzájuk. A hétvégére mindig van kész programunk, a tanárnők jól megtervezett utakkal készültek. Nagyon szép helyekre visznek el minek és egy kis tájékoztató jellegű bemutatóval is készülnek. Nekik köszönhetem, hogy eljutottam Cádizba, Sevillaba, és a többi szép helyre. Azt is, hogy megszerettem a levest,  mert nagyon jól főznek, amikor jövök vissza a munkából a lépcsőházban lehet érezni a finom meleg ebéd illatát. Az utolsó héthez értünk, hamar eltelt az egy hónap.

Száraz Adri

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ma volt az utolsó nap a gyakorlati helyeken. A diákokoktól sok helyen szomorúan búcsúztak a spanyol munkatársak, mert nagyon megszerették őket. Többen állásajánlatot kaptak, szívesen látnák itt őket a jövőben is munkaválalóként. Több helyen közös képet készítettek, kisebb ajándékot adtak a búcsúzó diákoknak. Garai Henrik hazahozta az általa esztergált munkadarabokat. Bevallása szerint nagyon sok újat tanult az itt töltött idő alatt. Holnap mi is elbúcsúzunk a várostól, délelőtt megnézzük a katedrálist és a Conventet, délután közösen értékeljük az együtt töltött egy hónapot. November 2-án, csütörtökön gulyás leves, túrós tészta volt a menü, ma pedig sült csirke, fűszeres sült karaj, tojásos krumplisaláta, kukoricasaláta, rántott cukkini és krokett.
Befejeződött a felkészítés, most az online spanyol nyelvi kurzus feladatait oldják meg a diákok.

Záró értékelés

Végéhez érkeztünk az egyhónapos külföldi szakmai gyakorlatnak, ezért nielőtt hazautazunk, és mindenki folytataja a saját életét, megbeszéltük a tapasztalatokat, mindenki értékelte az együtt töltött időt, a gyakorlati helyét. Az értékelés után mindenki kapott egy könyvet Jerez de la Fronteráról és egy rá jellemző, mókás ajándékot. Nagyon jó hangulatban telt el ez az este.