Ugrás a fő tartalomra
Márkus Bence véleménye:

Hola!
A mai napon harmadik hetünk végéhez értünk. Október 8-án utaztunk ki ide Jerez de la Fronterába. ahová egy nap fárasztó utazás árán érkeztünk meg. Miután megérkeztünk, mindenki kipihente fáradalmait. Második nap ellátogattunk a Santa Maria Playa nevű közeli tengerpartra. Ezután megkezdődtek az állásinterjúk. Én egy kis vállalkozáshoz kerültem, akik mezőgazdasági és más haszongépjárműveket javítanak. Minden reggel 8:35-kor indulok el a helyi járatos busszal, amely az El Portal nevű buszmegállóhoz juttat el engem, ahonnan már csak öt perc sétára van a munkahelyem. Az első hétvégénken ellátogattunk Cadízba, ahol megnézhettük a helyi katedrálist és még sok helyi látványosságot. Második hétvégénken Sevillába látogattunk ahol megnézhettük a Plaza Espana-t, ellátogathattunk a közeli Ocenáriumba, és hajókiránduláson is részt vehettünk. Ezen a hétvégén a helyi autó-motor kiállításon vettünk részt, ahol sok szép autót és motort láttunk. A társaság, akikkel itt kint tartózkodom nagyon jó, a három hét alatt sok új barátra tettem szert közülük. Köszönöm a lehetőséget, hogy itt lehetek, nagyon jól érzem magam.

Márkus Bence

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ma volt az utolsó nap a gyakorlati helyeken. A diákokoktól sok helyen szomorúan búcsúztak a spanyol munkatársak, mert nagyon megszerették őket. Többen állásajánlatot kaptak, szívesen látnák itt őket a jövőben is munkaválalóként. Több helyen közös képet készítettek, kisebb ajándékot adtak a búcsúzó diákoknak. Garai Henrik hazahozta az általa esztergált munkadarabokat. Bevallása szerint nagyon sok újat tanult az itt töltött idő alatt. Holnap mi is elbúcsúzunk a várostól, délelőtt megnézzük a katedrálist és a Conventet, délután közösen értékeljük az együtt töltött egy hónapot. November 2-án, csütörtökön gulyás leves, túrós tészta volt a menü, ma pedig sült csirke, fűszeres sült karaj, tojásos krumplisaláta, kukoricasaláta, rántott cukkini és krokett.
Befejeződött a felkészítés, most az online spanyol nyelvi kurzus feladatait oldják meg a diákok.

Záró értékelés

Végéhez érkeztünk az egyhónapos külföldi szakmai gyakorlatnak, ezért nielőtt hazautazunk, és mindenki folytataja a saját életét, megbeszéltük a tapasztalatokat, mindenki értékelte az együtt töltött időt, a gyakorlati helyét. Az értékelés után mindenki kapott egy könyvet Jerez de la Fronteráról és egy rá jellemző, mókás ajándékot. Nagyon jó hangulatban telt el ez az este.